my secret anime life

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av shin-chan - 1 maj 2011 21:32

  OMG! Lite stökigt mn ändå mycket organiserat hihi ^^

Av shin-chan - 1 maj 2011 21:25

HEjhejjjjj!


Funderade bara på en sak, det är inte mycket anime på tv här i sveige! Då menar jag de kända anime serierna som bleach, death note, inuyaha etc.!


Det borde verkligen bli mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag menar det BEHÖVEr ju inte vara svenskt tal, det kan ju vara svensk text? eller bara ENGELSk text!!!! Jag tror människor fattar ändå ;)


VAD TYCKER NI!?

Av shin-chan - 1 maj 2011 21:19

Idag har det bara varit toppen! ^^


Var på friskis introduktion vid kl. 11, var as kul! Har 12 övningar eller 8.... kommer inte i håg! >.<  AJA som jag ska göra! :D


Sen åkte jag till a6 och fixade med ett NO arbete. Ska typ fråga o förpackningar etc.... Svrt att förklara hehee ^^`


Men i morgon ska jag gå på AREOBICS! Ska blu super spännande ! :D


JAPPJAPP ! SEEE U!

Av shin-chan - 1 maj 2011 21:11

Tror jag sa börja kolla på denna animen :3

Av shin-chan - 1 maj 2011 21:07

OMG! Jag vill ocksåååååå!


''do you speak any english?''


''noooo.......''


 HAHA XD

Av shin-chan - 1 maj 2011 20:41

Dag 7 - favorit anime par

 

InuYasha oc Kagome <3

 

    HAHA! ^^ Dom är bara sååå söta tillsammans!

 

Jag tror att dessa till är perfekta tillsammans eftersom Kagome var den som verkligen gjorde Inuyasha glad igen, awww ^^. De är såå söta tillsammans och de hör ihop! De båda bryr sig om varandra så jag bara gillar verkligen dessa två tillsammans DOM ÄR SÅ SÖTA! <3

Right now! (*w*)

Right now i'm watching The Legend of Korra (´ω`★)

(♥w♥)

Ima nanji desuka? What time is it?

Read about me/the blog \(*O*)/


My name is Shin-chan, i write about my life, anime, manga, Japan and kawaii! (*≧▽≦)
mysecretanimelife@live.com
Twitter:@HigurashiShin
Facebook: shin-chan.bloggplatsen.se
Instagram: ShinHigurashi

Musiiic

asa means morning in japanese

Here, you find (^o^)y

Konnichiwa means hi in japanese

Question me! (^^)//

158 besvarade frågor

arigatō means thankyou in japanese

VOTE ($v$)

Can you understand when the blog is in english and not swedish?
 Yes
 No

Genki desu means good thankyou in japanese

Calendar ^(*-*)^

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Cute slideshow

Sayōnara means bye on japanese

Latest posts (~_^)

Tasukete! means help! in japanese

Abunai! means look out in japanese

Dōzo means please in japanese

Follow the blog (^-^)V

bloglovin

aki means fall in japanese

Search in the blog (*¬*)

hachi means eight in japanese

Archives (=^_^=)

shuu means week in japanese

Links w(^o^)W

kanojo means she in japanese

RSS ('O')

haha means mother in japanese

Visitor statistics (o_o)

sueeden means sweden in japanese

Byee!!


Skapa flashcards