my secret anime life

Alla inlägg under april 2011

Av shin-chan - 30 april 2011 19:54

Helooo sötizar!


Har bara göttat mig idag ^^ Fick ryck och hoppade studsmatta på morgonen med min syrra! HiHi :)


Sen har jag åkt och fixat friskis och svettis kort!

Så i morgon ska jag på introduktion, ska bli kul att börja träna där :D


jag har också solat i typ 1 timme! MEN...

det blev typ ingen skillnad -.-


MEN sen åkte vi och handlade skor till avslutningen! + lite mer haha ^^

Hittade också en supersöt klocka!

       

Av shin-chan - 29 april 2011 23:14

HAHA! Här är en bild på ett anime flygplan

Tänk att det finns ett anime tåg också! HiHi

 

Av shin-chan - 29 april 2011 22:55

Vampire Knight

 

Förväntningar/handling:

När jag började se denna animen så var ja inne i en period då jag ÄLKADE twilight. Därför blev jag inte besviken när jag såg denna animen!

När Yuki Cross var mycket liten blev hon attakerad av en livsfarlig vampyr! Innan dess har hon inga minnen... Hon blev räddad av Kuran Kaname. En annan vampyr som sedn placerade henne hos rektorn på Cross-akademin. Det är en skola för vampyrer och människor! Hon arbetar på skolan tillsammans med Zero sm är som en bror för henne med att hålla hemligheten om vampyrer gömd. På dgarna går människor på skolan, men på natten kommer vampyrerna fram... Zero hatar vampyrerna och vill helst döda dom, men Yuki fascineras av dom. särskilt en av dem...


Kommentar:

Jag tycker att animen var mycket, mycket spännande! Man drogs med och ville kolla mer ^^ Det var ett bra tempo i handlingen hela tiden och det hände ny saker. Men ibland svävar det kanske iväg lite grand, blir inte som man trodde men det är bra ändå! MÅSTE SES!!!!


  

Serien  får:

Sidor ni kan kolla/läsa serien på:

ytoutube

animefreak

eatmanga

 

Av shin-chan - 29 april 2011 22:45

 

Av shin-chan - 29 april 2011 22:31

God kväll SÖTNOSAR!


Har varit en ganska bra dag idag ^^ Hade sovmorgon eftersm vi fick ledigt från spec. idrotten som börjar 8 annars! :D Och vi började med hemkunskap!


Vi hade planerat varsin måltid och var 2 och 2 så vi skulle ''redovisa'' det idag! Det gick superduper! ^^


Sen var det 3,5 timar matte/NO -.-`


Men det var rätt lamt ändå haha, eftersomdet snart e SOMMARLOOOOV!


BTW har fixat klänning till skolavslutningen OCH festen sen med skolan!

Allt detta är köpt på melba.se


   

Den grön ska jag ha till avslutningen och den lila (OBS! Köpt SVART inte LILA! Kunde inte hitta ngn bild på den svarta bara ^^`) Ska jag ha till festen!


KAWAII!



Av shin-chan - 29 april 2011 22:28

 

OMG! Barn som cosplayar är BARA SÅÅÅ SÖTA!

Av shin-chan - 29 april 2011 20:17

Dag 5 - Anime karaktär du känner att du äe mest lik (eller önskar att du var)


Detta är ''jag'' :)


Från animen Air

Right now! (*w*)

Right now i'm watching The Legend of Korra (´ω`★)

(♥w♥)

Ima nanji desuka? What time is it?

Read about me/the blog \(*O*)/


My name is Shin-chan, i write about my life, anime, manga, Japan and kawaii! (*≧▽≦)
mysecretanimelife@live.com
Twitter:@HigurashiShin
Facebook: shin-chan.bloggplatsen.se
Instagram: ShinHigurashi

Musiiic

asa means morning in japanese

Here, you find (^o^)y

Konnichiwa means hi in japanese

Question me! (^^)//

158 besvarade frågor

arigatō means thankyou in japanese

VOTE ($v$)

Can you understand when the blog is in english and not swedish?
 Yes
 No

Genki desu means good thankyou in japanese

Calendar ^(*-*)^

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Cute slideshow

Sayōnara means bye on japanese

Latest posts (~_^)

Tasukete! means help! in japanese

Abunai! means look out in japanese

Dōzo means please in japanese

Follow the blog (^-^)V

bloglovin

aki means fall in japanese

Search in the blog (*¬*)

hachi means eight in japanese

Archives (=^_^=)

shuu means week in japanese

Links w(^o^)W

kanojo means she in japanese

RSS ('O')

haha means mother in japanese

Visitor statistics (o_o)

sueeden means sweden in japanese

Byee!!


Skapa flashcards